Tema: Re: Slidinejimas Austrijoje
Autorius: A. L.
Data: 2009-01-25 22:28:42
Rekomenduoju nepirkti.
Kiek vazineju, nei karto nebuvo tokiu salygu, kad reiketu grandiniu.
Tokios rekomendacijos, mano nuomone, skirtos vakarieciams, kurie nepriprate
vazineti per sniega ir kurie netgi nenaudoja zieminiu padangu (atkreipkit
demesi budami kalnuose - prancuziski ar italiski automobiliai paprastai
atvaziuoja su vasarinemis padangomis).
Jeigu netiketai iskristu daug sniego (kas imanoma), keliai butu nuvalyti
greiciau, negu mes iprate, o jeigu ir nebutu taip greitai nuvalyti -
vaziuoti nebutu imanoma del gausybes vairuooju, kurie del netiketo sniego
sudarytu kamscius visur.