Tema: Re: Zalios kortos draudimas?
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-25 08:34:35

"AS" <AS@AS.RO> parašė naujienų news:hjctaa$ed$1@trimpas.omnitel.net...
> Povilai, o kodel neparasius paciam i Draudimo prieziura? Kodel, va cia
> sedintys vezejai, negalit susiburti, pasiimt koki zurnalista- parodyti
> gera reportaza, pateikti oficialu uzklausima DP komisijai tuo paciu
> Linavai ir kokiai antikorupcijos komisijai?
> buciau LT galeciau suorganizuoti, nereikia kalbeti reikia imti ir
> padaryti, negi taip sunku?? Manau rata furai pakeisti reikia daugiau
> pastangu nei padaryti gerus 5-6 skambucius, ne?

Kadangi pazystamu zurnalistu neturiu, o ex seimo nariu turiu, tai didesne
tikimybe dasimusti iki seimo nariu su protekcijom ir pabandyti pazonduoti ar
tai imanoma.
Kaip tik penktadieni pasikvieciau i svecius ana zmogeli ir pasnekejome.
Sake, kad informuos viena is arsiausiu ir auksciausiai stovinciu seimo
kritiku, o tada ziuresime ar anas susidomes sita info.
BAaisiausia, kad nebutu taip, kad jie visi gauna is sito reikalo savo dali
ir todel visi aplinkui tyli :(

P.S.Mano rinkimo apylinkeje laimejo Kubilius. Itariu, kad iki jo nepavyks
prasimusti.