Tema: Re: Zalios kortos draudimas?
Autorius: AS
Data: 2010-01-22 21:12:10
Povilai, o kodel neparasius paciam i Draudimo prieziura? Kodel, va cia sedintys vezejai, negalit susiburti, pasiimt koki zurnalista- parodyti gera reportaza, pateikti oficialu uzklausima DP komisijai tuo paciu Linavai ir kokiai antikorupcijos komisijai?
buciau LT galeciau suorganizuoti, nereikia kalbeti reikia imti ir padaryti, negi taip sunku?? Manau rata furai pakeisti reikia daugiau pastangu nei padaryti gerus 5-6 skambucius, ne?