Tema: Re: Zalios kortos draudimas?
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-22 15:31:06
> Galu gale, galima inicijuoti Linavai, kad ji duotu siuo kausimu uzklausima
> Draudimo prieziuros tarnybai ir taps aisku ar gali taip elgtis draudimo
> bendroves ar ne. Nors... kazkoks vidinis kirminas krebzda ir sako : i
> visur eina atkatai ir xren tu ka padarysi.

Itariu, kad reikia suzinoti koks Seimo narys yra mano rinkimo apylinkes
isrinktas ir uzsirasyti pas ji i priemima, o ten iteikti paklausima. Nes
sitas reikalas mane jau senai uzkniso juodai.
 Liudniausia,kad  tokie ponai kaip Adomavicius (Trado) ir Milenas
(Vylaista), sedintys Vilniaus taryboje atstovaujantys nejudina sito klausimo
:(