Tema: Re: Draudimas
Autorius: Povilas
Data: 2009-02-20 10:13:38
"Mantas" <acid-proof@one.lt> wrote in message
news:gnln5m$p4e$1@trimpas.omnitel.net...
>O niekas nepagalvojot, kad gali buti taip: apsidrausi, po to apturesi
>ivyki-teismuose laimesi, o po to niekas nebedraus tamstos is viso-juk
>jauciasi monopolistu ranka -jie visas duomenu bazes apie kiekviena klienta
>turi susivede.

Na,pagalvok pats kodel yra skirtingi draudimo paslaugu ikainiai skirtingose
bendrovese- gal todel,kad ir pas juos yra konkurencija ir kova uz kiekviena
klienta,nes realiai tai jie pinigus daro is oro?!
Sutinku,kad jie gali taikyt didesnius tarifus,jei busi turejes ivykiu,bet
atsisakyt draust - kokiu pagrindu (nebent butum nemokus)?

Papasakosiu tikra story kaip pats daejau iki sio rizikingo zingsnio.Vaziavau
su zmonos masina i Ryga,nes reikejo paimt grynus is ten esancio musu
vairuotojo.Davaziavau iki Ukmerges ir susimasciau ar zmonos masinoje yra
"zalia korta".Pasirodo,kad zmona jos nesivezioja su savim.Pradejau skaityt
kas parasyta geltonajame lape ir pamaciau,kad irasyta visa ES teritorija ir
pradejau skambinet i PZU ir aiskintis ar butinai turiu turet "zalia
korta",bet ju budintis nesugebejo duot atsakymo.Tada paskambinau i musu
pasieni ir anie pasake: atvaziuok,uzeik,pakalbesim ir sutarsim su
latviais.Galvoju, eikit jus nafig su savo "pakalbesim" ir gryzau i Vilniu
pasiimt "zalios kortos".O kirsdamas siena ,eksperimento tvarka,nepadaviau
zalios kortos,o padavaiu tik privalomojo draudimo polisa.Praslydau be jokiu
priekabiu.Gryztant atgal,tu paciu latviu paklausiau kodel jie mane
praleido.O ju pasienietis ir paaiskino,kad pilnai uztenka privalomojo.
Gryzes namo,pradejau aiskintis kas kaip ir vienas is draudimo brokeriu
prasisnekejo:)
O tada jau veiksmas pajudejo.Kai reikejo draust viena is masinu,tycia
apsimeciau nieko neismananciu ir i draudejos klausima ar bunu uzsienyje
ilgiau kaip 45 paras non-stop,atsakiau neigiamai.Tada ji pati pasiule sita
kaina - 600 lt.Del drasos,dar syki persiklausiau ar tikrai galios ES
valstybese,tai ji patikino ,kad galioja.