Tema: Re: Draudimas
Autorius: Mantas
Data: 2009-02-19 14:32:00
ne, nu baikit-as ne draudikas. :-)

dirbu seniai dirbancioje Lietuvos pervezimu firmoje.
jei labai reikia-galiu issiduoti :-) kad ramiau butu.
As tiesiog pirma karta isgirdau toki dalyka(nors ir nesigilinau, nes
nereikejo) ir man labai smalsu pasidare, ar cia visi tokie bambukai, kad
permoka draudikams, ar kazkas bando dvirati israsti is naujo.
cia nieko asmeniska-jeigu paaiskes pirmoji tiesa-butinai inicijuosiu, kad
butu perdraustos ir musu masinos-vis del to tai labai dideli pinigai.

geros dienos