Tema: Re: Automobilis
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-30 12:25:08
Nu tai sakau: kas yra automobilis? :)))

Verčiamas tekstas yra _išskirtinai tik_ apie sunkvežimius ir autobusus.
Tiksliau, ten visa tekstų serija, kuriuose kiekviename, priklausomai nuo
poreikio, yra kalbama kartais apie autobusą, kartais apie mažiuka
sunkvežimį, kartais - apie specializuotą statyboms skirtą sunkvežimį su
spec. įranga, kartais apie visus bendrai. Tai yra paminima teksto
pradžioj viena eilute, vos ne išnaša. Toliau visame tekste yra tik
"Fahrzeug".

Dėl įvairių priežasčių "lokalizuoti" kiekvieno teksto neįmanoma,
reikalingas lygiai toks pat universalus žodis.

Tai ir klausiu: ar jūsų manymu toks universalus vertimas šiuo atveju
gali būti "automobilis"?

Nes man skamba idiotiškai, kai skaitai "automobilis", o visas kontekstas
  "rėkia", kad tai dviejų aukštų turistinis autobusas. Arba visais
ratais varomas milžiniškas savivartis.