Tema: Re: grįžtamumas
Autorius: GK
Data: 2009-09-03 14:58:40
Taip ir padarysiu.  Išverčiau šitaip: "On each visit a spirometry
(evaluation of respiration function) will be performed. On visit -1 a
graduated respiratory tract constriction when exhaling test will be done
to confirm the diagnosis of   asthma. "

O pastaboje paskysiu, kad žodis „grįžtamumas“ nelabai tinka versti "when
exhaling".