Tema: Re: anglu mokymas
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-08-23 12:30:10
Nu yra visokių - Kiaušinis, jo žmona Kiaušinienė, Kopūstas su Kopūstiene ir pan., bet visi ir juokiasi susiriesdami. O
JAV viceprezidentas yra Dick Cheney (http://en.wikipedia.org/wiki/Dick_Cheney) ir visas pasaulis taip jį ir vadina, nors
šiaip jis yra Ričardas. Todėl ir stebiuosi, kaip anglai sugeba savo smegeninę taip perjungti, kad ta pati raidžių
kombinacija jiems nebekelia kitų asociacijų.