Tema: Re: anglu mokymas
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-08-22 21:38:02
Ne į temą, bet prisiminiau:

ES Nicos sutartį angliškai kai kas vadina Nice Treaty (šiaip ji vadinama the Treaty of Nice).
(http://www.unizar.es/euroconstitucion/Treaties/Treaty_Nice.htm)

Įdomu, ar kokiems amerikonams dašustų, kad reikia tarti "nys", o ne "nais".
Beje, pažinojau vieną amerikoną, kurio pavardė buvo Christ. Jis aiškino, kad reikia tarti "krist", o ne "kraist". Įdomi
ta anglų kalba, Lietuvoje tokie bajeriai nepraeitų. Nors, kita vertus, yra vienas Klaipėdoje žinomas veikėjas, kurio
pavardė Reikalas, tai jis reikalauja kirčiuoti "reikAlas". Beje, jo vardas Šarūnas, tai įdomiai atrodydavo oficialūs
dokumentai, pasirašyti "Š. Reikalas" (jis tuomet dirbo, berods, apskrities viršininku).