Tema: Re: Vorsitzender der Geschäftsführung
Autorius: Ruta
Data: 2009-08-13 12:48:33
Tinkladraskis schrieb:
> Tuomet dar smalsu, kaip pavadinti tiesiog šios kompanijos Geschäftsführer?
>
> Jeigu Vorsitzender der Geschäftsführung - direkcijos/vadovybės
> pirmininkas, tuomet Geschäfstsführer - direktorius?
>
> Šis asmuo vadovybėje yra atsakingas už vieną iš įmonės verslo sričių
> "Center Management".
> Tuomet sakyčiau: prekybos centrų valdymo vadovas/direktorius?
> Neskamba man :(

Bet taip ir yra.

Nes pas vokiečius, ypač didesnėse firmose, gana įprastas dalykas, kad
yra keletas "direktorių", t.y., "Geschäftsführer", kurie yra įmonės
hierarchijoje yra lygiaverčiai, tik užsiima skirtngais reikalais (pvz.,
vadovauja tam tikrai veiklos sričiai). Tai numatyta ir AB įstatyme.

Paėmus per visas firmas, tai gal ir nėra labai paplitęs reiškinys, bet
jeigu jau yra "Vorsitzender der Geschäftsführung", kas irgi nėra taip
jau labai dažna, tai tada būtent taip.

Aš šiuo atveju pasirinkčiau terminą "vadovas".