Tema: Re: Absent Faces
Autorius: Ruta
Data: 2011-02-07 09:40:04
Man atrodo, "dingę be žinios" netinka - nes juk daugeliu atvejų iš
principo (nors dažnai ilgą laiką nekonkrečiai)buvo žinoma, kas su jais
atsitiko. Antras variantas man labiau patinka. Iš kitos pusės, tas
"išėję" nelabai, nes juk rašo apie Kvinslendo imigrantus, taigi tie
žmonės jau yra "išėję" (iš tėvynės).

Gal "Likę anapus"? O jeigu norisi labiau pažodžiui, tai siūlyčiau
"Trūkstami veidai"