Tema: Re: teliko terminologoja
Autorius: Romas Z.
Data: 2010-11-09 19:45:08
O aš visai pasinaudoju kartais - jei negaunu norimo rezultato, tai bent
nuotaiką pasitaisau.

Teleparduotuvė - JAV iš 200 TV programų dieną per 199 ėjo trumpi siužetai,
kur pardavėjas, rodydamas daiktą, klykė "it's a deal, it's a steal, please
dial xxxx to order". Tai čia teleparduotuvė.

Televitrina - aucune idee, negirdėta man. Teoriškai, vitrinoje pamatai, bet
parduotuvėje perki. Velnias žino. TV window shoping ;)

"Junda"  wrote in message news:ibbb9m$ot6$1@trimpas.omnitel.net...

Man tai kilo kitoks klausimas, kokio velnio jūs naudojatės tuo Google
translate???? Kam vertėjui reikalinga ši mokyklinio lygio programa? Net
nesugalvočiau ten ieškoti vertimo...