Tema: Re: Kolegos alkoholio megejai:)
Autorius: Daiva D.
Data: 2010-09-28 08:35:52
Jūsų žinutėje nenustatyta koduotė, todėl visi skaitantys ją mato šveplai. Turėtumėt suderinti savo pašto programą.

iš http://www.liks.lt/modules/tinycontent/index.php?id=25 :

„Microsoft Outlook Express 6“ – geriau nenaudoti „Windows 9x“ sistemose, o „Windows NT“, „Windows 2000“ ir „Windows XP“ būtina įdiegti pataisas!

  Siūlome „Outlook Express“ suderinti parsisiuntus tam skirtą Rolando Rudomanskio programą „Derink-OE“. Ji automatiškai atliks visus instrukcijoje paminėtus veiksmus, tik neperjungs laiškų siuntimo į grynojo teksto formatą (jei norite siųsti tik tekstinius laiškus, tai galima nurodyti šios programos pasirinktinio derinimo lange).
  „Outlook Express 6“ programa iki 6.00.2800.1106 (xpsp1) versijos turi klaidą: net ir sutvarkius parinktis programa neteisingai rodo laišką, jei jis buvo išsiųstas ISO 8859-13 koduote. Jei naudojatės „Windows XP“, minėtą klaidą galima pataisyti, parsisiuntus ir įdiegus operacinės sistemos pataisą XPSP1. „Windows NT“ ir „Windows 2000“ reikia įdiegti naują „Internet Explorer 6“ versiją IE6SP1. Šią klaidą taip pat taiso programa „Derink-OE“.
  Jei Jūsų kompiuteryje ką tik įdiegta „Windows XP“ su sistemos pataisa SP2, susirašinėjantiems el. paštu „Outlook Express“ programos nebereikia papildomai derinti – ši pataisa jau numato Lietuvai tinkamą „Baltic (Windows)“ koduotę. Deja, naujienų grupių dalyviai vis tiek turi įjungti MIME siuntimo būdą (kaip patariama šios instrukcijos skyrelyje „Laiškų siuntimas į naujienų grupes“). Jei pataisą SP2 įrašėte į anksčiau įdiegtą ir jau naudojamą operacinę sistemą, pataisa koduotės nuostatų nekeičia – tokiu atveju „Outlook Express“ derinti būtina visiems.
  Jei įdiegta senesnė „Windows“ versija, rekomenduojame naudotis ankstesne „Outlook Express“ versija (geriausia 5.1 ar 5.5). Tiesa, yra labai nepatogus būdas apeiti minėtą klaidą: kiekvieną kartą, gavus laišką, išsiųstą ISO 8859-13 koduote, papildomai „View“ lange parinkti „Encoding –> Baltic (Windows)“.