Tema: Re: Lietuviškas sakinys (ES)
Autorius: Ruta
Data: 2009-02-25 20:29:15
Tai taip taip, dalinam dalimis intensyviai :)

Pagrindinis mano susipainiojimas ir yra, ar įsipareigoja

priimti [1]
ir pranešti per 20 dienų [2]

ar

priimti ir pranešti [1]
per 20 dienų [2]

Ir dar kartą išvarčius įvairiais aspektais esu linkusi tau pirtarti, kad
  teisingas antras variantas (bet kokiu atveju, jis ir logiškesnis)

Ačiū viesiems.

Rūta