Tema: Re: Lietuvikas sakinys (ES)
Autorius: KJL
Data: 2009-02-25 19:20:16
Tokiu atveju geriausia pain sakin suskaidyti ir imesti visa, kas terpta:

[Valdia] pareigoja sprendim [dl ko],

vertinus [subjekto]pateiktas pastabas ir nurodant pagrindus,
kuriais grindiamas sprendimas,

priimti ir apie j praneti [tam, anam ir treiam] ne vliau kaip per 20
darbo dien laikotarp pasibaigus io nutarimo XXX punkte nurodytam terminui
[subjekto] pastaboms pateikti.

Taigi ieina, kad: valdia pareigoja [...] sprendim [...] priimti ir apie
j praneti [...] ne vliau kaip per 20 darbo dien [...]

O iap turt bti: Pasibaigus io nutarimo XXX punkte nurodytam terminui
[subjekto] pastaboms pateikti ir vertinus [subjekto] pateiktas pastabas bei
nurodius pagrindus, kuriais grindiamas sprendimas, [valdia] pareigoja
priimti sprendim [dl ko] ir apie j praneti [tam, anam ir treiam] ne
vliau kaip per 20 darbo dien.

"Romas Z." <juozeta@jahu.kom> para naujien
praneime:go3l9h$pa9$1@trimpas.omnitel.net...