Tema: Re: užduotis fizikoriams :)
Autorius: Lakunaz
Data: 2013-03-05 01:29:33
idomu kokie klausimai bus
klasej
"ALORA"  parašė naujienų news:kguv7v$fgc$1@trimpas.omnitel.net...

vava, aš irgi tą įtariau. Čia fizikos užduotis aštuntokams

"F00F"  wrote in message news:kgsq9b$ra3$1@trimpas.omnitel.net...

ALORA wrote:

> Turim spiritinį termometrą šiltoje aplinkoje. Merkiam jį į šaltą vandenį -
> iš pradžių stulpelis šokteli į viršų, paskui jama smegti. Kokios
> antgamtinės jėgos veikia tą pradinį šoktelėjimą?
>
> ačiū

Kiek tas šoktelėjimas pastebimas? Kažkaip neatkreipiau dėmesio į tokius
pasireiškimus, bet spėčiau, kad kadangi spiritas lengvai garuoja, tai
šiltesnėj aplinkoj
virš stulpelio yra spirito garų. Atšalus tie garai susikondensuoja, todėl
padidėja skysčio kiekis ir atAtinkamai stulpelio aukštis, o paskui jau
visas skystimas susitraukia kartu. Kad stiklinė kolba antiek susitrauktų,
tai kažkaip abejočiau.