Tema: Re: užduotis fizikoriams :)
Autorius: ALORA
Data: 2013-02-25 22:24:19
geras, įtikinot. ačiū

"padugne"  wrote in message news:kggcj9$hta$2@trimpas.omnitel.net...

On Mon, 25 Feb 2013 19:23:43 +0100, ALORA wrote:

> mažai įtikėtina. Aš manau, kad tai turėtų būti susiję su vakuumu spirito
> vamzdelyje. Jei ten apskritai vakuumas...

Vakuumas yra "niekas". O su nieku tai negali buti susije, nes tam
"niekui" yra px silta ar salta.

Bet kadangi tai spiritas, tai jis kaip zinia garuoja ir kuo mazesnis
slegis tuo labiau. Tai savo ruoztu reiskia, kad ten ne velnio ne
vakuumas, o mineto spirito garai.

Bet velgi px ar ten spirito garai ar ne, kadangi spiritas yra skystis,
tai jis galima sakyt nespudus. Reiskia tie garai gali daryt ka tik nori,
bet termometro stulpelio aukstis nuo to nesikeis.

Vienintele reali priezastis mano nuomone gali buti kolbos stiklo
susitraukimas, kaip kad kolega ir rase.

--
kthxbai.