Tema: AW: stalins malins kazkada paporino ...
Autorius: ALORA
Data: 2010-06-21 19:59:04
jei turėtum ką žmonijai pasiūlyti, rastum būdą ir tai padatryti. Geri
kontiuperstai šiais laikais tikrai nedirba statybose. o jei tau reikia
psiuchologijų ir kitų nusiseilėjimų - ką padareu, kad tokios grupės būtų? Ar
čia neįmanomas dalykas - grupę adminui pasiūlyti

atrodo pasimokysiu ir tapsiu programuotoju, o kai