Tema: Re: stalins malins kazkada paporino ...
Autorius: lover
Data: 2010-06-21 18:38:07
tas trolis, kuris galvoja, kad per omnitel.news gali
uzvaldyti pasauli :))) nes as kai pagalvoju kokiu man cia
bajeriu buvo, visa jaunyste cia prabego...gyvenimas keistas
ir viskas, byby as dejau, kol mokais viskas per rozinius
akinius, atrodo pasimokysiu ir tapsiu programuotoju, o kai
iseini i gyvenima, tai darbas tik statybose pagalbiniu, kompas
tik chatams, gali sedet ir simta metu prie to kompo ir nieko
neismokt ir sitie newsai keisti, pasneket tik talk, visokiu auto
pilna, nesuprantu, avia...didele filosofija, tik niekas jos gerai
nesupranta, man butu faina jei butu tokiu visokiu kaip buna
filosofija, psichologija, kokia meile nu daugiau tokiu newsu
skyriu