Tema: Re: Kur pavogt?
Autorius: 1024 m
Data: 2011-05-03 23:16:41
tep i sakau - prikl. nuo poreikių ;) tavo klientų poreikis 2003 versija
ir nėra ko terliotis su naujesne versija, kad ir kiek ana techniškai
tobulesnė

a šiaip smalsu - sakydama vertimo programos turi omeny specializuotą
softą vertėjams? kokio formato dokumentus anos priima ir kokiu formatu
pagimdo rezultatą?