Tema: Re: Kur pavogt?
Autorius: ALORA
Data: 2011-03-05 15:13:43
kaip amerikonai sako, jei moki riešutais, nesistebėk, kad tau dirba bezzzdžionės :) Galbūt, jeigu visi naudotojai sumokėtų tą
juokingą sumą, už tokį darbą gamintojams nebūtų mokama riešutais.
Tiek tildė, tiek juodos avys yra pakankamai geri spelleriai. Geresni už Proofing Toolsus. Žodynų nenaudoju, bet man atrodo, jie
panašūs į ABBYY, o tai jau labai gera kryptis. O gerą ir patogų žodyną pagamint tai vdupel sudėtingas darbas , kurio pradžia yra, o
galo nebūna:) Paburbėti, kad blogai, mokam kiekvienas ;)