Tema: Re: Kur pavogt?
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-29 15:20:53
nujo, bet tai yra tik teksto redaktorius, kokie ten gali būti dar poreikiai. Žinoma, yra institucijų, gaminančių su wordu svarbius
dokumentus arba kepančiu knygas. Bet tai ir yra pornografija :) Bent jau mano atveju, kol kas dar tenka naudoti wordą, nes yra
klientų jį mylinčių, bet vertimo programos jau seniai nuo wordo atsikabino, todėl, manau, dar keli metai ir wordas pas many keliaus
į šiukšliadėžę.

Niuansų yra labai daug. Bent jau mano srityje klientai dažnai reikalauja naudoti 2003 versiją, bo 2007 compatibily modusas vis tiek
kažkokių nelaimių ten pripaišo ir jie po to turi problemų su maketavimo programomis, todėl tenka turėti kompą su 2003 wordu