Tema: Re: mokslinis klausimas :)
Autorius: Joy Division
Data: 2009-04-21 13:50:01
tai praeita vasara dziaugemes kad birzelio vidury Preiloj buvom ir kaimynu kitam namo gale nebuvo, a tai kai seimininku sunelis ten nueidavo fules cempionato paziuret tai supratom kad ten garso izoliacijos tarp namo korpusu kaip ir nera.. o dar vandens siurblys su hidroforu (kaip supratau abiems namo korpusams) kaip tik po miegamuoju.. na tai dabar norisi dar labiau kazko intymesnio :)