Tema: Re: mokslinis klausimas :)
Autorius: ALORA
Data: 2009-04-15 08:27:57
taip, tai šitas. aš žinojau amalą tik kaip žaibą be griaustinio...:)
Liaudyje amalas dar laumės šluota vadinamas. Tai taip pat ir jovaras arba
jievaras. Jo šakomis seniau "mušdavo" mol laumių pakeistus vaikus. Be to,
jis pas mus retas ir saugomas. Ir tikrai, kai važiavom iš Vokietijos, jį
matėme Vokietijoje ir Lietuvoje tik maždaug iki Alytaus.
ačiū, Jolačka