Tema: Re: mokslinis klausimas :)
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-04-14 21:59:52
Maciau tuos pacius darinius NI ir buvau issifraves kas tai per daigtas.. Jeigu tai toks
beveik permatomas apvalus shaku kulys, tai ne ziedai. Vasara ten jokie pauksciai negyveno.
Medziai ne berzai, o kazkokie savotiski Lietuvoj gal nesutinkami..
Nenoriu 100% garantuot, reiks pasiziuret gal kur nors foto uzsiliko.