Tema: Re: skiepai nuo vejariaupiu UZ/PRIES
Autorius: Edvinas
Data: 2009-09-10 07:15:57
Liuc ir Begemoc rašė:
> Arba paprasciausiai nesukt sau galvos ir padaryt ta vakcina. Ne isvedziot,
> ne rizikuot, nemastyt, kad kazkas uzsikalineja babkes.
> Diskusija to paties lygio kaip ir: ar gimdyt su nuskausminimu, ar krumuose,
> nes taip visad musu proseneliai dare, ar naudot tamponus ir kamsytis
> samanomis, ar skust pazastis ar augint kasas. Gyvenam XXI amziuje, gal metas
> pradet naudotis technologiju ir mokslo teikiamais privalumais ar gydysimes
> ir saugosimes bobuciu is Rugpieniu kaimo uzkalbejimais.

Keli faktai:

Vaikai (ne kūdikiai, ne paaugliai) perserga vėjaraupiais lengvai,
komplikacijos yra retenybė.

Suaugusieji vėjaraupiais paprastai serga labai sunkiai, su nemažu kiekiu
komplikacijų.

Persirgus vėjaraupiais natūraliai imunitetas įgyjamas visam gyvenimui.

Pasiskiepijus, imunitetas įgyjamas laikinai, o dalis skiepų ir išvis
nesuteikia imuniteto, tad reikia revakcinacijų.

Man šie faktai labai lengvai padėjo apsispręsti dėl dukros skiepyjimo:
vėjaraupiais neskiepijome, jei iki paauglystės nepersirgs, tada
skiepysime. O jei sužinosime, kad kas nors vėjaraupiais serga, tai į
svečius nueisime ;)

--
Edvinas