Tema: Re: skiepai nuo vejariaupiu UZ/PRIES
Autorius: Liuc ir Begemoc
Data: 2009-08-24 18:18:44
Arba paprasciausiai nesukt sau galvos ir padaryt ta vakcina. Ne isvedziot,
ne rizikuot, nemastyt, kad kazkas uzsikalineja babkes.
Diskusija to paties lygio kaip ir: ar gimdyt su nuskausminimu, ar krumuose,
nes taip visad musu proseneliai dare, ar naudot tamponus ir kamsytis
samanomis, ar skust pazastis ar augint kasas. Gyvenam XXI amziuje, gal metas
pradet naudotis technologiju ir mokslo teikiamais privalumais ar gydysimes
ir saugosimes bobuciu is Rugpieniu kaimo uzkalbejimais.

Jei yra kazkokia vakcina, mazinanti rizikas susirgti sunkiom ligu formom, ar
apskritai ligom - as uz, jom reikia naudotis.