Tema: Re: skiepai nuo vejariaupiu UZ/PRIES
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-22 23:34:57
vokiečių medicina yra grynai komercinė, todėl visi jų kraipymai vienaip ar
kitaip susiję su kokių nors grupių interesais

aš už. sūnus persirgo, tada skiepų dar nebuvo, dukrą paskiepijau. man irgi
sakė, kad MANOMA, jog kūdikisu paskiepijus imunitetas įgyjamas visam
gyvenimui. Nėra įrodyta, kad jis ne visam gyvenimui.