Tema: Re: Mokslininkai neabejoja - deginimasis soliariume sukelia vėžį
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-09 20:13:00
nesudetinga-paziuret galima i rimto gamintojo isduota sertifikata, apie jo lempos duodama spektra. Imanoma ismatuot ir saules spektra-tik pastarasis velgi -priklauso nuo daug ko-taciau, saules spinduliai maziau selektyvus , tada budamas sauleje-tarsi turetum gaut daugiau visko, todel ir sako-venkit pavasario, venkit nuo 12-iki 15 val. ir t.t.