Tema: AW: Mokslininkai neabejoja - deginimasis soliariume sukelia vėžį
Autorius: ALORA
Data: 2009-08-07 21:09:08
teisybė, ypač darant prielaidą, kad tikrai žinoma, kokie spinduliai sukelia
vėžį ir kad daugiau jokių kitų dabartinėmis priemonėmis neišmatuojamų
spindulių nėra. Soliariumas turi didelį privalumą prieš saulę - jis yra
kontroliuojamas
dėl dažnumo, pvz., verčiau kažkada ergoline soliariumų nuorodas soliariumų
savininkams, tai ten buvo rašoma, kad geriau periodiškai, bet po mažai.
Tačiau pletkų lygyje esu girdėjus ir kitų nuomonių. Visgi atsižvelgiant į
faktą, kad prieš karštas atostogas pravartu bent kelis kartus apsilankyti
soliariume, turbūt į patvirtintų būtent pirmąją nuomonę.
aš manau, kad čia reikai vadovautis geležine taisykle "viskas, kas malonu
yra neteisėta, nesveika arba didina svorį" ir vartoti tai su saiku. kaip ir
saulę, kuri nors labai reikalinga kai kuriems organizmo procesams, tačiau
yra ir labai žalinga