Tema: Re: Kas yra kairiame sone
Autorius: NN
Data: 2009-05-18 22:44:44
> paspaudys, pasakys nervo uzdegimas, duos lapeli su mankstos pratimais,
> kitoje puseje kokiu nors supistu maisto papildu reklamom ir paleis
> nafig... musu daktarai

Tai man taip jau buvo kelis kartus, nes per metus jau kokius 4 kartus buvau
del to sono... ir negeriau alchogolio tada...
Siaip tai buvau siandien poliklinikoje, temperaturos nera, tai pas daktara
gavau tik 22d. penktadieniui...
Iki to laiko manau man ir nebereiks...
Dabar alchogolio negeriu ir beveik nevalgau, tik vanduo, arbatele ir
dziuveseliai, iseigines siaip taip pratraukiau.... Jei iki to penktadienio
nebeskaudes, tai manau daktaras nieko vel neras...nors ir neieskos..
paims slapima, krauja ir patikrins pulsa...tuom ir baigsis...kaip ir
kiekviena karta....