Tema: Re: Kas yra kairiame sone
Autorius: NN
Data: 2009-05-14 22:47:26
> gali  buti visko, bet jei sedesi namie "metus laiko" ir nieko nedarysi...
> sorry bet kaltas tik pats.... ir niekas nepasikeis (i gera)

Tai ir klausiu cia....
Nes pas gydytojus vaikstau jau visus metus, jie siuntineja vienas nuo kito,
eiles menesiais, o is tikruju  tik pamatuoja spaudima, na dar pamaigo pilva
ir pasako, kad tame sone apart zarnu jokiu organu nera ir niekas ten
skaudeti negali....
Nors man skauda tikrai ne grobai ir tikrai ne tarpsonkaulinis koks
uzdegimas...
cia vienas is daktaru pasake, kad tipo maike trumpa gal vejas
supute....debilai bleeee

Kur galima siaip jau butu kreiptis ?
nes as rajone gyvenu....i vilniu siuntimo man niekas neduoda....