Tema: Re: Kas yra kairiame sone
Autorius: NN
Data: 2009-05-15 10:17:40
> zmogui virskinimas beveik pasibaiges, gala tuoj gaus.
>
> 2 NN - varyk tirtis kur nors normaliai i privacia.
> Ir su alkoholiu risk.
> Siaip nezinau ka tu ten valgai ir kaip, bet nuo prasto maitinimosi ir
> pastovaus alkoholio vartojimo labai greit kojos uzsivercia, o dar tokiuose
> metuose...
> toks vaizdas, kad gyveni tik is alaus, o kieto maisto jau veik
> nevirskini...

Labai panasu i tiesa...
Nes valgau tai kaip manau didzioji LT dalis, kas pigiausia...
Siaip zmona nieko apart mesos beveik negamina...nes pati tik mesa ir
tevalgo....
O as megstu labjau zuvi, kruopines koses ir salotas....bet man retai tai
padaro, tai dazniausia praryju tai ka randu, o greiciausia tai i puoda kokiu
desreliu...nors zinau, kad visos jos su N kiekiu visokiu E...
Savaitgaliais, kai turiu laiko valgyti darausi pats...
Pienisku produktu grietines varskes ar rugpienio aplamai nevalgau jau
~15metu, nes nuo ju viduriuoju...
O su tuo alumi...  tai jo...reiketu kazkaip uzbaigti....
bet skanus gi gyvate.....