Tema: Re: Protinių dantų šalinimas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-05-15 16:06:47
Kazkada buvo tokia revoliucine ideja: isoperuot apendixa vaikystej arba progai
pasitaikius, kad nebutu infekcijos ir apendicito gresmes.
 is tikro, man atrodo, anksciau apendicitu dazniau sirgdavo, pas mus mokykloj pas daugeli
buvo operuotas. Jei nespedavo ispjaut, numirdavo.
 Mane pati į metu amziaus nuveze i ligonine be samones su skausmais desiniame sone jau
pasiryze pjaut apendixa..  O pasirode, buvo plauciu uzdegimas. Taip ir likau nesiot ji .