Tema: Re: Protinių dantų šalinimas
Autorius: Ruta
Data: 2009-05-14 08:47:34
Čia jau tikriausiai priklauso nuo sugedimo laipsnio. Jeigu tik paprastas
nelabai didelis ėduonis, užtaisomas įprastine plomba, tai kokį kartą
pataisyčiau :)) Mano visi keturi protiniai buvo bent po kartą plombuoti,
kol jų netekau ;)

Bet visokie ten šaknų plombavimai, vainikėlių dėjimai, brangių
keramikinių įdėklų darymas ir kitokios brangios ir daug laiko užimančios
procedūros - pinigų ir laiko švaistymas dėl dviejų priežasčių: tie
protiniai dantys patys savaime yra silpnesnės struktūros, be to, ten
dantistui labai sunku prieiti ir iš galo yra labai jau minimaliai
vietos, tai padaryti tikrai kokybiškai keliems dešimtmečiams IMHO
vistiek be šansų - gal tokiems 2-3 metams atsidės reikalas.

Aš nė vieno nebeturiu, be man klausimas nekilo, traukti, ar ne, nes
visais 4 atvejais (ačiū dievui, ne kartu, bet taip dešimtmečio bėgyje)
ūmiai užskaudėjo ir užpūliavo. Vienu atveju dar bandė papildomai
remontuoti, bet po trijų dienų vistiek teko traukti.

Jokio poveiko likusių dantų padėčiai nepastebėjau.