Tema: Re: Protiniu dantu salinimas
Autorius: bzik
Data: 2009-05-14 09:11:38
operacija buvo greita. Du dantis per kiek daugiau nei pusvalandi istrauke.
Abu beveik isauge, be jokiu saknu problemu. Roviau pas chirurga, kuris
vertinamas taip:
http://www.pincetas.lt/index.php?action=gydytojas_ziureti&id=2863
Pora dienu minimaliai nuskausminamuju. Beveik menesi kas kelias dienas keite
tamponus su kazkokiais vaistais, kol patikimai sugijo.
Dabar gailiuosi, kad neissitraukiau visu 4 is karto. Butu buvus viena
skausminga operacija. Veliau teko atidet rovima del slogos, del dar kazkokiu
smulkmenu, o dabar jau ir apleidau ta reikala.