Tema: Re: Ikando erke
Autorius: bzik
Data: 2009-05-06 08:11:15
as kiekviena savaitgali sodyboj, kur is pievu ar pamiskes ant drabuziu
parsinesu ne viena. Suo per diena surenka desimtimis. Isisiurbia viena kita
per metus. Man pakanka zinot fakta, kad buvo issiurbimas, jei atsirastu
karsciavimas ar kitaip blogetu savijauta. Nesu paranojikas ir erkiu buvima
pripazistu kaip fakta, su kuriuo reikia sugyvent, periodiskai apsiziuret.
Kitu atveju nekelciau kojos is namu :)

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Nu žinai, jei jau žmogus mano, kad erkei įkandus parintis nereikia, tai toks
tikrai nesiparins pajutęs, kad lyg ir suprastėjo atmintis, lyg ir pradėjo
blogiau miegoti ar lyg ir pradėjo mausti sanarius. O toks abejingumas
geriausiu atveju gali baigtis chroniškais nebepagydomais sveikatos
sutrikimais, todėl IMO įkandus erkei geriausia nepatingėt išsitirt.

--
Doc