Tema: Re: Ikando erke
Autorius: Doc
Data: 2009-05-05 17:48:32
Nu žinai, jei jau žmogus mano, kad erkei įkandus parintis nereikia, tai toks tikrai nesiparins pajutęs, kad lyg ir suprastėjo atmintis, lyg ir pradėjo blogiau miegoti ar lyg ir pradėjo mausti sanarius. O toks abejingumas geriausiu atveju gali baigtis chroniškais nebepagydomais sveikatos sutrikimais, todėl IMO įkandus erkei geriausia nepatingėt išsitirt.

--
Doc