Tema: Re: Ikando erke
Autorius: ALORA
Data: 2009-05-05 11:48:27
vaikystėje erkės ne tokios zaraznos buvo. O daba fokiečiai sako, kad Lietuva
yra aukščiausio pavojaus zona. Nors pas juos visas postsovietinis regionas
visame kame yra aukščiausio pavojaus zona ir čia važiuojant skiepytis
siūloma, kaip į Afriką beveik :) Bet tai nenusotabu - tai tam, kad žmonės
bijotų važiuot pas mus visokiu botulinus ir silikonus į save stumtis :)