Tema: Re: Dviracio sedyne ir mano subine
Autorius: Diamondas <D!am0ndas@gmail.com>
Data: 2019-05-01 11:46:33
On 2019-04-28 16:32, Bronco wrote:

> Sunku pasakyt, kuo sanariams bus geriau, jei subinė gulės ant sėdynės.
> Man atrodo, jog sėdint ir minant į įkalnę, sanariams gali būti dar
> didesnės apkrova, nes stovėdamas mini ne vien iš raumenų jėgos, kuri
> tiesiogiai veikia sanarius, bet naudojiesi visa savo mase. Faktiškai,
> minant į įkalne atsistojus, tie patys aktualiausi kelio sanariai net
> mažiau juda.

Na aš čia labiau bendrąja prasme apie sanarius - ir taip ir taip
sanariai gerai apsikrauna ir panašu prisivažinėjau :( 3D fotkes padarė
kelių sanarių ir pasiūlė leistis į juos heliurona ar ką ten :( Sakė net
profesionalams porai metų užtenka tokios procedūros :) Va toks vat
pasivažinėjimas :) Bet jei jums viskas ok tai džiugu :)