Tema: Re: Dviracio sedyne ir mano subine
Autorius: AWD
Data: 2019-04-30 15:00:43
Miniau is Kauno iki Nidos  (vienos dienos prasiminimas), nuo silutes kazkur
jau nesinorejo sest...kita diena irgi... et po 2dienu jau viskas buvo ok.
nors uzpakalis buvo  pratreniruotas ir be dikomforto laike 50-70km
prasiminimus..

"Nitro"  wrote in message news:qa70s6$1m5$1@trimpas.omnitel.net...

Nemazai  nuvaziuoju, bet daugiau pasportavimo rezimu, tai distancijos
dazniausiai nevirsija 50 km. Sedyne orientuota i lengvuma, ne i komforta.
Jokio diskomforto. Bet...

pernai myniau ilgesni zygeli - 100 km, mazdaug ties 80 km labiau norejosi
stovint mint, nei sedint :)