Tema: Re: Dviracio sedyne ir mano subine
Autorius: gopenzo
Data: 2019-04-26 16:32:32
pas mane irgi buvo siaura, kažkada sugalvojau nuvažiuot iki nemenčinės
ir atgal, buvo nieko gero. tada nuvariau į dviračių parduotuvę sėdynės
nusipirkt, tai tie kai pamatė tą mano seną sedynę tai pakraupę buvo :))

paėmiau tada brooks flyer kažkokia odinę plačią, bet neilgai
bevažinėjau. šiaip reik ir sėdynės normalios ir trūsikų su pampersu,
jeigu norima važiuot ilgesnėm distancijom.