Tema: Re: Lengvas užkandis prieš sportą?
Autorius: pablas
Data: 2009-04-26 18:39:06
  Gal ir pedantai. Esu skaites siuyo klausimu amerikonu kulturizmo
zvaigzdes straipsni.Ten buvo gana itikinamai isdestyta, kad
nepusryciavus sudeginam keliais gramais riebalu daugiau.Jei gerai
prisimenu, 5-10 gramu. Begiodami tris kartus per savaite, per metus
sudeginam 700-1500 gramu daugiau.O tai jau labai daug. Taigi svorio
metimo poziuriu tuscias skrandis pasiteisina.
  Kalbant apie istvermes didinima,reiketu susitarti, ar tai
profesionalus sportas, ar fizkultura.Jei antras variantas, tai bet kokiu
atveju istverme dideja, jei tik pakankamai ilgai begiojam.Bet rimtesnei
istvermes treniruotei ankstyvas rytmetys nelabai tinka(mano nuomone).
Nes ryte yra visos salygos persitreniravimui.