Tema: Re: Kiek reik zmogui isgert per para?
Autorius: Ruta
Data: 2009-04-07 11:29:52
Man irgi. Kiek aš esu girdėjus rekomendacijų, tai visada ėjo kalba apie
2-3 l _skysčių_, įskaičiuojant į tą kiekį ir maiste esantį skystį.

Gal logikos yra tik tiek, kad realiai sunku tiksliai orietuotis, kiek gi
ten to skysčio maiste yra... Jeigu primesim, kad su miastu gaunama apie
litrą, tai va, ir gaunasi 2l vandens :)

Dėl lakstymo į tualetą: sveikas organizmas normaliai daugiau nei reikia
skysčių atsargai nelaiko, ir kas per daug - eina daugiau mažiau
"kiaurai". Todėl litrą iš karto išgerti nerekomenduojama :)