Tema: Re: Kiek reik zmogui isgert per para?
Autorius: pablas
Data: 2009-04-06 17:22:16
Faktas rašė:
> nu tai kaip jis gali žinoti. jei visada reikėjo kaupti, o staiga prasideda perteklius?
> kol susinormalizuos, turi laiko praeit.
> o pilt per prievartą nereik, užtenka dažnai po gurkšnelį padaryt :)

   Ikisiu trigrasi. Musu kuneliai labai greitai ipranta kesti troskuli,
todel is tiesu dazniausiai nesuprantam, kad jau laikas atsigerti. Del to
kartais ir atsiranda skysciu trukumas.O to trukumo mes irgi ilgai
nejauciam.Tikriausiai suleteja limfotaka,gal dar kas nors.
   Mano manymu, norint suzinoti savo vandens poreiki, reiketu
paeksperimentuoti. Pertekliaus kriterijum galetu but pernelyg
daznas lakstymas i tualeta.