Tema: Re: regejimo korekcija lazeriu
Autorius: Apocalypto
Data: 2014-11-12 21:06:02
Dariausi operacija su lazeriu pries 10-12 metu. buvo apie -5 trumparegyste.
tikrai nesigailiu, nes akiniai mane veikdavo psichologiskai. gydytojai
asmeniskai kiekvienam nustato ar galima ir ar verta daryti operacija. nakti
jokiu problemu vairuojant neturiu. tiesa kai tiek laiko issioperaves tai net
ir nezinau kaip butu be operacijos. tik prisimenu, kad iskart po operacijos
buvo keista, nes visas pasaulis "susitrauke". t.y. kaip ir uzsidejus akinius
bei juos nusiemus vaizda issiplecia. temos autoriui tokiu metu as taip pat
nemanau, kad verta daryti operacija.