Tema: Re: regejimo korekcija lazeriu
Autorius: PiktazA
Data: 2014-11-11 23:42:09
+
Nesioju akinius nuo 5metu, apie korekcijas net negalvoju.

"Bastunas"  wrote in message news:m3tn3o$4eo$1@trimpas.omnitel.net...

Tokiuose metuose tinkamiausias pasirinkimas akiniai. Mano patirtis su
akiniais prasidejo nuo 7 metu pries 50 metu. Stiklai remeliai buvo
deficitas. Per metus sudauzydavau maziausiai trejus akinius. Sukuli viena
stikla ir bijai tevams pasakyti. Vaiksciodavau su vienu stiklu kol
pastebedavo. Gaudavau velniu ir maziuko minus 6 dioptriju stiklu reikejo
laukti menesi ar du. Paskui akys dar labiau pasidare trumpareges. Pries 30
metu Fiodorovo okulistai per du metus atliko korekcija. Kazkiek laiko maciau
neblogai esant geram apsvietimui. Nakti kai lesiukas isiplecia maksimaliai
vaizdas labai suprasteja. Dabar su akiniais matau 0,7 ir 0,3. Be akiniu 0,3
ir 0,1. Akinius parinkti problematiska del astigmatizmo, kuris yra operaciju
pasekme. Nakti vairuoti yra kancia ir to stengiuosi vengti. Pries darant
korekcijas kalbejausi su tais zmonemis kuriems tai jau buvo atlikta, visi
dziaugesi, bet kai po operacijos pajutes trukumus pasnekejau jie ta pati
irgi pasirodo pastebejo. Taigi jei su akiniais dar matai gerai net nesvajok
apie jokias korekcijas. Akiniu dabar pasirinkimas begalinis ir jie padaromi
per valanda. Jei abejoji pazvelk i japonus, ne manau kad jie madingi, nes
nesioja akinius. Fiodorovas operacines  buvo irenges autobusuose, kurie
atvaziuodavo netik Lietuvon ir laivuose kurie sukinedavosi apie Afrika.