Tema: Re: kraujo vezys
Autorius: CatBlack
Data: 2014-02-13 16:38:45
Pilnatis, tamsta, pilnatis.
Statistikos nerenku, bet labai teisingai pastebejote - kiekvienas turi savo aistra. Jusu - uzsidejus visazinio kepure be priezasties uzsipuldineti ir izeidineti kitus, nemotyvuojant niekuom, apart savo negincijama nuomone. Tai primena greiciau F20, o ne sveiko zmogaus pasisakymus.
Jeigu paguos, esate ne vienas, panasu, kad daug geniju sirgo sia liga - Ciurlionis, Einsteinas, Van Gogas...

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ldikhs$7me$1@trimpas.omnitel.net...
Matosi, ponas ne tik kad nesąmones njūsuose rašinėjate, bet ir apskritai
mėgstate nesąmonėmis užsiimti. Rinkti pasisakiusiųjų njūsuose
statistiką, sudarinėti kažkokius mėnulio kalendorius... Ką aš žinau,
mano nuomone yra ir įdomesnių arba naudingesnių užsiėmimų. Bet, aišku,
kiekvienas turi savo aistrą...

ps. Kokia dabar fazė pagal tamstos sudarytą kalendorių? O tai apsiniaukę
vis, nesimato to mėnulio...