Tema: Re: kraujo vezys
Autorius: RaR
Data: 2014-02-13 16:23:56
Matosi, ponas ne tik kad nesąmones njūsuose rašinėjate, bet ir apskritai
mėgstate nesąmonėmis užsiimti. Rinkti pasisakiusiųjų njūsuose
statistiką, sudarinėti kažkokius mėnulio kalendorius... Ką aš žinau,
mano nuomone yra ir įdomesnių arba naudingesnių užsiėmimų. Bet, aišku,
kiekvienas turi savo aistrą...

ps. Kokia dabar fazė pagal tamstos sudarytą kalendorių? O tai apsiniaukę
vis, nesimato to mėnulio...